loading

Evoluăm

EVOLUĂM

Din 2002, ne dezvoltăm și ne reinventăm pentru a fi prima opțiune a partenerilor noștri de business. Împreună formăm cea mai solidă comunitate de business din România.
Suntem liderul pieței de distribuție electro-IT din România. Network One Distribution reprezintă cele mai importante branduri din lume la nivel regional. În prezent, aducem pe piața românească peste 175 branduri de renume mondial și oferim soluții la cheie de infrastructură hardware și software de la furnizori consacrați.

2002

Fondarea companiei

2006-2007

Serioux & Horizon

2008-2009

Combox, Flamingo & eMAG

2010-2011

Heinner

2012 – Network One Distribution

Anul în care Iulian Stanciu devine unic acționar al Network One Distribution, iar compania trece printr-un proces de rebranding, dezvoltând în paralel o cultură organizațională unică în distribuția IT&C.

2013-2014

Noi direcții în business

2015-2016

NOD Academy & Pegas

2017-2018

Securitate & supraveghere

2002
Anul fondării companiei. Începuturi definite prin pasiune și concentrare pe distribuția de componente IT&C. Se dezvoltă parteneriate cu producători importanti de electronice, ceea ce duce la recunoașterea companiei ca jucător important al pieței naționale de distribuție IT.

2006 – 2007
2006 este anul lansării SERIOUX, primul brand propriu de produse IT. 5 ani mai târziu, SERIOUX devine brandul românesc #1 în vânzări. În 2007, ia naștere un nou brand propriu de succes: HORIZON. Televizoarele LCD și LED se impun rapid pe piața românească și în topul preferințelor consumatorilor din România.

2008 – 2009
2008 este anul preluării a 50% din actiunile Combox Deliveries, companie specializată pe accesorii IT cu un portofoliu variat de producători internaționali. În 2009, este achiziționat fondul comercial al Flamingo Distribution Center și pachetul majoritar de acțiuni al eMag.ro, cel mai mare retailer online din România.

2010 – 2011
Se lansează brandul HEINNER, cu o gamă completă de electrocasnice pentru a veni în întâmpinarea nevoilor cotidiene din orice casă, sincronizând cerințele tehnologice cu confortul utilizatorilor.

2012
Anul în care Iulian Stanciu devine unic acționar al Network One Distribution, iar compania trece printr-un proces de rebranding, dezvoltând în paralel o cultură organizațională unică în distribuția IT&C.

2013 – 2014
În 2013, este preluat fondul comercial al Micro Components. Tranzacția ne consolidează poziția de lideri în piața de distribuție electro-IT. 2014 este anul deschiderii noilor direcții de dezvoltare în industria produselor pentru copii, a jucăriilor și a produselor de bricolaj.

2015 – 2016
2015 este anul demarării programul NOD ACADEMY, singurul program de parteneriat din piața de electro-IT, ce reunește și promovează profesioniști și resurse specializate; NOD devine acționarul majoritar al producătorului local de biciclete Pegas, scopul investiției fiind dezvoltarea de branduri românești.

2017 – 2018
Anul consolidării NOD ca jucător important pe piața securității fizice și cibernetice. Noua direcție de dezvoltare completează portofoliul NOD cu soluții integrate, sisteme de management ale securității, supraveghere video, sisteme de detecție și avertizare, anti-incendiu, control acces, tehnologii integrate şi scalabile.

2019 – 2020
În noul context global generat de pandemia COVID-19, se dezvoltă un nou mod de business: lucrul de acasă sau de oriunde. NOD susține transformarea digitală în toate domeniile de activitate, disponibilitatea produselor în stoc și diversitatea soluțiilor oferite fiind principalele atuuri ale continuității și tranziției către noul normal de business.

2021 – 2022
Împreună digitalizăm România. O direcție strategică și un obiectiv asumat împreună cu ecosistemul partenerilor NOD Academy, prin intermediul căruia cele mai inovative soluții vor fi implementate la nivel național, cu scopul de a accelera progresul și modernizarea societății românești, atât la nivel personal, cât și instituțional și comercial.