Branduri NOD

Marci proprii


Experienta acumulata in cei 14 ani de activitate ne-a ajutat sa intelegem foarte bine atat piata de IT&C, cat si nevoile consumatorului final. Dezvoltarea brandurilor proprii ca directie de business vine din dorinta de a folosi expertiza pe care o avem in folosul consumatorilor. De aceea ne-am concentrat pe directii cu potential ridicat: electronice, electrocasnice, bricolaj, menaj si jucarii pentru copii, prin brandurile Heinner, Serioux, Horizon, Vanora, U-Grow si MomKi.

Succesul de care s-au bucurat brandurile proprii in randul clientilor finali in regiune confirma eforturile constante ale NOD pentru dezvoltarea unor produse de calitate pe aceste nise.

brands brands brands brands brands brands

Incubatorul de business


Suntem intr-o permanenta cautare de noi provocari si oportunitati in piata, pe care le valorificam prin directia de dezvoltare ”Incubatorul de business”. Aici testam si pune la lucru idei pentru dezvoltarea pe noi segmente de piata cu potential de crestere. Cele mai recente exemple in acest sens sunt distributia de produse pentru copii, cea de jucarii sau de produse de bricolaj.

brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator brands-incubator